.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع برق و تلف شدن 40 هزار قطعه ماهي

يك پرورش دهنده بزرگ ماهي قزل آلا در آمل از تلف شدن بيش از 40 هزار قطعه ماهي پرورشي قزل آلا در مزرعه پرورش ماهي خود در منطقه كلرد اين شهرستان بر اثر قطع برق خبر داد.
فريبرز صفايي در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: پس از قطع برق، بلافاصله از مسئولان توزيع برق آمل خواستيم كه چند دقيقه اي تا فعال شدن سيستم هاي اضطراري برق مهلت دهند، كه متاسفانه اين درخواست با لحن بسيار تند و به دور از اخلاق مسئولان توزيع برق آمل بي نتيجه ماند.
وي با بيان اين كه در 18 استخر پرورش ماهي قزل آلا اين مزرعه حدود دو تن ماهي در حال توليد و پرورش بود تصريح كرد: ماهيان قزل آلاي پرورشي تا قبل از تلف شدن هر كدام بين 300 تا 400 گرم وزن داشتند.
اين پرورش دهنده ماهي قزل آلا ادامه داد: بيش از نيمي از ماهيان اين مزرعه تا چند روز آينده آماده عرضه شدن به بازار مصرف بودند.
صفايي با اشاره به اين كه اين مزرعه تحت پوشش هيچ بيمه حمايتي نبوده است، يادآور شد: متاسفانه مسئولان بيمه اي مزارع پرورش ماهي را تحت پوشش بيمه نمي برند. وي با انتقاد از اين موضوع، بيمه نشدن مزارع پرورش ماهي را از اصلي ترين مشكلات پرورش دهندگان ماهي سردآبي در اين منطقه دانست و افزود: بر اثر اين حادثه بين 400 تا 500 ميليون ريال خسارت به بار آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1387
به ماهیها بگویید که شماها هم باید مثل ادمها با کمبودها عادت نمایید یعنی اینکه : در زمستانها نیروگاه داریم ولی متاسفانه گاز و سوخت نداریم در تابستانها گاز وسوخت داریم ولی نیروگاه و اب نداریم فقط جای شکرش باقی است که در تمام طول سا ل کل ادعا و ای تی و برنامه ریزی داریم......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.